יום רביעי, 13 ביוני 2012

שטרודל יבש ללא גלוטן

לפני כמה זמן פירסמתי את המתכון לשטרודל יבש
מבני הבית נראה לי שאני הכי אהבתי את העוגיות, ודי התגעגעתי אליהן.

כשקיבלתי את הקמח של cup4cup  מארה"ב, זה המתכון הראשון שניסיתי איתו.
יש לי עוד תוכניות רבות על השקית המבטיחה הזו של הקמח.... אבל צריך להשתמש בחוכמה, כי אין אספקה שוטפת.

ותודה לאחותי שנסעה לבקר את הבת, האחיינית המקסימה והמוכשרת שלי, שקיבלה דוקטורט בהארווארד לפני שבועיים!!
כל הכבוד לתמרי ! ולאילת ששסחבה עבורי קמח ולחמים !!!

דרך אגב, הקמח מזכיר לי את הקמח הזה של "שר"

בעבר הכנתי גלילות עם בצק פריך נ"ג, ההבדל הוא בנוחיות, מתקבל בצק שיחסית לנ"ג מאד נוח לרידוד וטיפול.

מהמתכון הנ"ל הכנתי שליש כמות, לא הקפאתי ללילה אלא ל 4 שעות כי לא היתה לי סבלנות...
יצאו לי 3 גלילות .
ל"קימוח" המשטח השתמשתי בקורנפלור ( חבל על כל גרגר מהקמח עצמו )

והתוצאה-

מ-ד-ה-י-ם !!
אפשר לראות את הפריכות של הבצק !
טעים טעים טעים!!







אגב, בגלל ההגבלה של שימוש בסיבים ( קוליטיס ) הקמח הזה ממש מתאים לי, הוא ברובו עמילני.
ושום מילה על התוכן... ( שלא ממש מותר לי, אבל אחת שתיים פעם ב... תקוה שיחזיקו מעמד, אפילו שנשלחו מיד להקפאה )

יש לי תוכניות רבות על השקית... שמרים, פוקצ'יה, עוגיות שוקולד צ'יפס למינהן....
יש לקוות שיהיה כמו נס כד השמן :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה