יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

ואריאציה לעוגיות שוקולד צ'יפס, עם שבבי חמאת בוטנים

הורדתי לסלולרי אפליקציה של מעקב אחרי פעילות גופנית.
 יש אפשרות לבחור בין ריצה, צעידה, אופניים... אני צועדת.
מאד משעשע הענין הזה..
תוך כדי הליכה קיבלתי דיווחים כל קילומטר מה מצבי.. ( באמת תודה שמדווחים לי )
כמה הלכתי, איזה מרחק, כמה זמן, באיזה מאמץ, ועוד כל מיני שטויות שלא התרכזתי בהן. 
האמת, בהתחלה קצת נבהלתי שמשהיא דיברה אלי מהכיס שלי...
אני צועדת לפנות בוקר, עכשיו כבר חשוך בשעות האילו, הרחובות שוממים, ואני לא מתה על הסיטואציה , כך שאני די דרוכה.
בסוף ההליכה התקבל דיווח מלא, כול שריפת קלוריות ( יש !אפשר לאכול 2 ורבע עוגיות בלי נקיפות מצפון !) מפה של המסלול אותו עשיתי, דיאגרמות של הקצב, של העליות שעליתי ( כאילו אני לא יודעת איפה יש עליות ?! )
ועוד... בסה"כ- שעשוע נחמד.
אבל...
מצאתי את עצמי מתעסקת עם זה יותר מדי.. בשלב מסוים כבר חיכיתי שהגב' תגיד לי מתי עשיתי עוד קילומטר...
ובין המכשיר הקטן השני שמנגן, למכשיר הזה שמדווח... הרגשתי צועדת עם קצת יותר מדי אלקטרוניקה עלי :)
בסופו של דבר, לא ממש חודש לי כלום. 
אני יודעת פחות או יותר כמה קילומטרים אני צועדת.
אני יודעת כמה זמן לוקח לי לעשות אותם.
אני יודעת איפה יש עליות.
ומה זה משנה כמה קלוריות שרפתי. זה לא שאני לא אמלא את החסר בין כה וכה :)
בטח ובטח לא אעלה את התוצאות לרשת החברתית.. זה לא ממש מענין אף אחד כמה קלוריות שרפתי  ( נכון ?! )

הפעלת האפליקציה זוללת בטריה, זוללת זמן אינטרנט, ואולי אפילו משבשת לי את קצב הצעידה כשאני פתאום מפסיקה לשמוע את המוסיקה הקצבית על מנת להקשיב לדיווח של הגב' אפליקציה.
נחמד.. ואולי אחת לכמה ימים, לבדוק את עצמי במסלול אחר, זה עשוי להיות מועיל. אבל בהחלט לא חובה.


ו-לעוגיות!
המתכון  המנצח של סבתא של פיבי, עם שינוי קטן-
במקום 2 כוסות שוקולד צ'יפס: כוס שוקולד צ'יפס אחת, וכוס שבבי חמאת בוטנים

שתי הבנות נדבקו ממני מהאהבה לשילוב של חמאת בוטנים ושוקולד.
לא הצלחתי לשכנע אותן שכריך עם חמאת בוטנים וריבה, זה משהו פשוט פנטסטי... אולי עוד ישתכנעו ( לפחות אחת.. שאוכלת ריבה )












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה