יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

יום הולדת 23 !! בראוניז במעבד מזון ( עם אפשרות לנ"ג )

קצת קשה להאמין....

אבל הילדה הזו-




חוגגת היום 23 !!

והיא כבר כזו-




אז מזל טוב לילדה היפהפייה, והמקסימה, והמוכשרת והנהדרת שלי.
מתה עליך!!!


אמנם זו לא עוגת היום הולדת שלה ( היא מקבלת כבר שנים עוגת תפוזים עם קרם ותותים )
אבל גם לא רע :) בראוניז בשיטה אחרת- הכל במעבד מזון.
אילו קצת אווריריים לטעמי ואילו שלא אוהבים את הדחיסות של בראוניז רגילים- יאהבו מאד.
הם עדיין שוקולדיים ונימוחים, רטובים במרכז כמו שצריך.
מתכון של ג'יימי אוליבר

בראוניז במעבד מזון

לחמם תנור ל 180

200 גר שוקולד מריר
250 גר חמאה רכה
200 גר סוכר
2 כפות שטוחות קקאו
4 כפות קמח ( אני החלפתי בנ"ג )
רבע כפית אבקת אפיה
4 ביצים

תבנית מרובעת 20X20 עם נייר אפיה

* אופציה להוסיף חופן אגוזי פקאן וחופן דובדבנים חמוצים יבשים או חמוציות ( אני לא מעיזה עם הקליינטים שלי, כי לא יאכלו ולא תהיה לי ברירה לחסל לבד )

לקצוץ שוקולד מעבד מזון.
להוסיף חמאה, לערבב
להוסיף, סוכר, קקאו, קמח, אבקת אפיה וביצים
לערבב עד שהכל מתאחד.
להעביר לתבנית ( אם מוסיפים את הפירות\אגוזים- לפזר מעל ודחוף חלק  מהם קצת פנימה עם סכין )

לאפות עד שבצדדים קיסם יוצא יבש, במרכז עדיין קצת רטוב.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה