יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

עוגיות שוקולד שוקולד צ'יפס עם מרציפן

מתכון אחרון ל 2013

אני לא מאילו שעושים החלטות ורשימות לקראת השנה החדשה ( ולא משנה איזה שנה  חדשה זו.. עברית, לועזית, סינית או לא יודעת מה..)
החלטות ורשימות יש תמיד בראש ( יותר מדי )

אבל... אם משהו מתעקש לדעת אז:
*להמשיך בתנופה שבה אני נמצאת ( תזונה בריאה, פעילות גופנית )
*לרוץ יותר מק"מ ברצף :) ( זה לא מוזר שאין לי בעיה לשחות ק"מ בסגנון חופשי ב 24 דקות נכון לבוקר זה? ולא מסוגלת לרוץ יותר מק"מ ??? )
*להמשיך להתעלם מהחלונות הלא נקיים
* ללמוד איזו שהיא מלאכת יד חדשה ( טלאים ?! )
*לזרוק  ( לתרום ) חצי מארון הבגדים שלי ( גם אם חלק דברים יחזרו לאופנה עוד 30 שנה... ) ולא, אני לא אוגרת, ואין לי המון בגדים, אבל זה סתם יוצר אשליה שיש  לי...

נגמרו השליפות :)


עוגיות שוקולד שוקולד צ'יפס עם מרציפן

לחמם תנור ל 180

ל 40 עוגיות

125 גר חמאה רכה
100 גר סוכר לבן
75 גר סוכר חום
ביצה
כפית וניל
30 גר קקאו
120 גר קמח
חצי כפית אבקת אפיה
חצי כפית מלח ים
40 גר שוקולד צ'יפס ( שוקולד מריר )
40 גר שוקולד צ'יפס ( שוקולד חלב )
75 גר מרציפן חתוך לחתיכות קטנות










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה