יום שישי, 13 בדצמבר 2013

בראוניז ללא גלוטן

יש לי חולשה לתבניות ( וסכינים, וציוד מטבח בכלל )
יש לי תבנית סיליקון מרובעת שקיבלתי לפני הרבה שנים.
את התבניות הסיליקון שקניתי כשהיו באופנה ( לא קורה לי שאני נכנעת בקלות כזו לאופנה, מכל סוג ) זרקתי מזמן, כי הן נעשו מגעילות ברמות קשות.
התבנית המרובעת היתה מאיכות אחרת. תבנית של קיטשן אייד.
אבל עדין לא התחברתי אליה.
עכשיו איה יורשת ממני בשמחה הכל, החלטתי להתחדש עם תבנית מרובעת כמו שצריך, ולהעביר לה את זו שלי. 
כמובן שהיא שמחה מאד, כי במקרה חסר לה גודל כזה :)
ואני שמחתי עם ההתחדשות שלי. ומיד חיפשתי מה להכין.


בזמן האחרון אני לא יכולה להצמד למתכון.
איכשהוא אני מתחילה בסדר... בשלב מסוים מאבדת סבלנות ומתחילה לאלתר.
וזה אחרי שבחנתי את המתכון ( חדש כמובן ) כמה וכמה פעמים.
מזל שזה יוצר בסדר... יותר מבסדר :)

הבראוניז האילו התחילו עם מתכון של מרתה סטיוארט, מלכתחילה לא התכוונתי לעשות בדיוק הכל כמו במתכון, בסוף אלתרתי די הרבה. מזל שיצאו נפלא.

בראוניז ללא גלוטן

תבנית מרובעת 22 ס"מ
 רבע כוס קקאו
רבע כפית מלח
רבע כפית סודה לשתיה
200 גר חמאה
כוס ורבע סוכר
כוס ורבע שוקולד צ'יפס , שוקולד מריר 56% לפחות
4 ביצים
כפית וניל
שליש כוס קמח שקדים

להמס בסיר חמאה ושוקולד
אחרי שהכל אחיד, להסיר מהאש
להוסיף שוקולד, כשנמס להוסיף סוכר.
להוסיף ביצים , אחת אחרי השניה בצורה נמרצת
להוסיף מלח, קקאו, סודה ואבקת שקדים.

להעביר לתבנית מצופה בנייר אפיה

לאפות עד שקיסם יוצא עם קצת פירורים
לקרר, לחתוך.

( התנצלות על איכות התמונות... מצלמת הטלפון )







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה