יום שני, 26 בספטמבר 2011

מתכונים סודיים

מה הקטע של לא לתת מתכון, או לתת מתכון עם טעויות?
נתקלתי באיזה בלוג, בו הכותבת מתארת ( עם סדרת תמונות ) איך היא וסבתא שלה מכינות שטרודל.
רק מה- אין מתכון.
בתגובות, משהיא שאלה אותה לגבי המתכון, אז היא ענתה שסבתא שלה רוצה לשמור על המתכון במשפחה.
נשאלת השאלה:
א- למה העלת לבלוג ? סתם בשביל הצילומים ?
ב- למה סבתא לא מוכנה לחלוק את המתכון?

בשנות העשרה שלי, גרנו כמה שנים במקסיקו סיטי בשליחות.
אמא שלי ארחה המון, והיתה מבשלת מעולה.
כשהגענו, ארחנו את שאר השליחים במשרד שאבא שלי הגיע לנהל. אחת מהנשים ביקשה מאמא שלי מתכון לקרם בואריה. אמא שלי נתנה לה בשמחה.

ואז התחילה מסכת שלמה של שיחות בין השתיים... ההיא ניסתה ולא הצליח לה, אמא שלי הסבירה שוב ושוב. בשלב מסוים עלתה טענה מצד ההיא על כך שאמא שלי נתנה לה מתכון לא שלם, או עם טעויות- על מנת שלא יצליח לה. זה כבר ממש הרגיז את אמא שלי כנראה,אז באחד הימים, הלכנו שתינו אל הבית של ההיא, עמוסות מצרכים להכנת הקרם באוריה+ המתכון הגלוי, בלי סודות ( בדיוק כמו שנמסר להיא )
התפקיד שלי היה לשמור על הילדים הקטנים שלא יפריעו בשיעור.

וכך, הכינו השתיים את הקרם באוריה( שכמובן הצליח ), ואמא שלי יצאה "נקייה" מכל האשמה.

אז באמת ? למה לא למסור מתכונים ? זה לא שיש איזה סוד גדול במתכון כלשהוא.
זה הפחד שאולי משהוא יכין בדיוק את אותו מתכון טוב יותר ?
לי זה באמת לא ברור....אני מהחולקים :)  ובלי הטעיות !


                                                           סתם תמונה של סוף הקיץ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה