יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

עוגיות שוקולד צ'יפ דקיקות וקריספיות ללא גלוטן

לא ברור מה עובר עלי בזמן האחרון.
אני כמעט ולא ישנה
השינה לא היה אף פעם החלק החזק שלי
כשהייתי קטנה חשבתי שזה פשוט בזבוז זמן, ושכל רגע שישנים, מפספסים משהו...
בשלב מסוים אחרי שאיל נולד, היכולת להרדם אחרי שאני קמה אליו בלילה, הלכה והתפוגגה..
ולאחרונה, מספיק שיתוש עובר בחדר, זה כבר מספיק להעיר אותי, ולסיים לי את הלילה, גם אחרי 4 שעות שינה.

בשבוע האחרון הייתי ערה יותר לילות מאשר ישנתי..
בהתחלה הייתי נלחמת,  מנסה להרדם חזרה.
כבר הבנתי שחבל על הזמן, ואפשר לנצל אותו יותר נחמד
( חבל שאי אפשר לבשל, לנקות ולנצל את הזמן בעוד כמה דברים שעושים קצת רעש, כי שאר בני הבית ישנים )

אז אתמול, אחרי לילה עם ממש מעט שעות שינה, הייתי די מטושטשת רוב היום.
ולמה אני מספרת את כל זה ?- סתם.. וכי, אם אני מטושטשת, לא יעזרו ה 5 פעמים שאני עוברת על כל מתכון שאני כותבת... עדיין עשויות להיות שגיאות כתיב, ולפעמים ( OMG ) טעויות או השמטות..
אז באמת שזה לא בכוונה, ואנא- ידעו אותי, ואני אתקן!!

באחד הבלוגים שאני קוראת, בעלת הבלוג שאלה את הקוראים שלה מאיפה הם, ומה מצב החום אצלם.
היה מאד נחמד לראות שנכנסו אנשים מכל מיני מקומות בעולם, אצל הרוב חם :(  ( מה זה אומר על מצב העולם ? )

אני גם רואה כניסות אצלי- מכל מיני מקומות בעולם. אני מניחה שרוב הקוראים, קוראים בעברית ( בוא נסכים שהתרגום של גוגל זה לא הדבר הכי אמין ) אז גם אני אשמח לקצת תגובות מאיפה בדיוק כל אחד.. רק  אם בא :)
ו- לעוגיות...

ועוד דרך אגב אחד קטן ( או טיפ ) משום מה, הקפאת עוגיות נטולות גלוטן, עושה להן טוב. הן לא ממש קופאות, ככה שאפשר לאכול כמה דקות אחרי שהן יוצאות מהפריזר, אבל השמירה במקפיא עושה למצב הצבירה שלהן משהו טוב.



את אילו הכנתי קודם עם הקמח של cup4cup ויצאו נהדרות.
אבל אז שקלתי את השקית ( של ה cup4cup ) והחלטתי שאת הנגלה הבאה אני מנסה להכין מהקמחים שיש לי... כי אוטוטו נגמר לי הקמח ואני אהיה מאד עצובה...

הניסיון יצא מוצלח מאד. אפשר להירגע ... ( מכמות מצבור הקמח שלי ) חלקית :)

עוגיות שוקולד צ'יפ דקיקות וקריספיות

לחמם תנור ל 180

115 גר חמאה רכה
100 גר סוכר
ביצה
100 גר קמח ( שליש סורגום, שליש אורז מלא ושליש תפ"א )
20 גר שיבולת שועל ( נ"ג )
חצי כפית אבקת אפיה
קורט מלח
80 גר שוקולד מריר חתוך קטן
80 גר חמוציות ( לא חובה, ילדים בד"כ לא אוהבים.. אני כן )

לערבב טוב חמאה עם סוכר, להוסיף ביצה.
להוסיף את היבשים, בסוף שוקולד וחמוציות.

להניח עם כפית תלולית לא גדולה על תבנית עם נייר אפיה
לאפות 10-15 דקות עד שמתחילות להשחים. לקרר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה