יום שישי, 3 במאי 2013

עוד עוגיות שוקולד צ'יפס רכות

איל ביקש עוגיות שוקולד צ'יפס רכות יחסית וגדולות, שניתן יהיה לשים בינהן גלידה, כמו כריך.
שבוע קודם הכנתי עוגיות שיצאו במרקם ובגודל המתאים... אבל היו שם שקדים שקצת הפריעו...
אח"כ הכנתי את אילו, שהיו במרקם המתאים אבל משום מה לא השטתחו ...אבל קיבלו אישור ומחמאות!
בכל מקרה, טרם נפתחה אצלינו עונת  הגלידה ( אני מוכנה לוותר על גלידה אם זה אומר שמזג האויר יהיה  קריר...)
אז יש לי עוד זמן להגיע לגודל, צורה ומרקם המשולם לעוגיה שתתאים לגלידה ( שהוא בכלל לא כזה אוהב )
אבל בקשה זו בקשה...ואני שמחה למלא אחריה

המתכון מבלוג בשם just baked ( מסתבר עם שינויים שלי, כי אני ממהרת ולא קוראת נכון )

עוגיות שוקולד צ'יפס רכות

לחמם תנור ל 180


170 גר חמאה רכה
שלושת רבעי כוס סוכר חום
רבע כוס סוכר לבן
ביצה
כפית וניל
2 כפות קורנפלור
כפית סודה לשתיה
חצי כפית מלח
2 כוסות קמח
כוס שוקולד צ'יפס מריר

להקציף יחד חמאה עם סוכר. להוסיף ביצה ווניל
להוסיף יבשים ובסוף שוקולד

להוריד  תלוליות עם כף ( או כף גלידה ) על תבנית עם נייר אפיה
לאפות עד שמתחילים להשחים קצת ( 12-15 דקות )

בסביבות 30 עוגיות










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה