יום שלישי, 11 במרץ 2014

בראוניז 2

ילדה אחת שלי, העזה לומר, שבראוניז שלי, לא הכי טובים בעולם !!
ומכיוון שטעם וריח זה לא משהו שיש עליו מקום להתווכח
אי לא אתווכח איתה 
במיוחד, שאני לא יכולה לטעום...
אז אני עדיין חושבת שהברואניז שלי ממש שווים
והם כל מה שצריך להיות בבראוניז טובים: עבים בדיוק במידה, רטובים ורכים בפנים, קרום פריך בחוץ... שוקולדיים מאד.
אבל,  אם הילדה רוצה, ננסה לחפש מתכון שתגיד שהוא טוב יותר.

את אילו, של ניק מלגיירי, הכנו יחד שתינו.
נראה לי שהדירוג היה די זהה לאילו שלי :)

במתכון המקורי ההנחיה היא לאפות בתבנית 32X23
אני אפיתי בתבנית 21 מרובעת, כי אני לא אוהבת בראוניז מהזן הדקיק. ( כן כן... אני לא אוכלת, אבל בראוניז זה לא עוגיה ! בראוניז צריכים להיות עבים ! )

בראוניז

225 גר חמאה
225 שוקולד מריר
4 ביצים
כוס סוכר 
כוס סוכר חום
2 כפיות וניל
קורא מלח
כוס קמח

לחמם תנור ל 180
לשמן או לרפד בנייר אפיה תבנית 21 מרובעת
להמס יחד בסיר על אש קטנה חמאה ושקולד
להסיר מהאש
להוסיף סוכר, מלח, ווניל
להוסיף ביצים טרופות אחת אחרי השניה
להוסיף קמח
להעביר לתבנית ולאפות באזור 35-40 דקות
בחוץ מתקבלת שכבה מתפצפת מבריקה, בפנים עוד צריך להיות טיפה רטוב.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה