יום שישי, 12 בנובמבר 2010

???איפה החורף

פעם לא ממש אהבתי את החורף. יום בלי שמש זה די דכאוני. גשם זה נחמד, כשלא צריך ללכת לאן שהוא ולהרטב, או לנסוע בפקקים.
אבל בכל זאת, עם הגיל, החורף התחבב עלי יותר, ורק בגלל שלא חם סוף סוף.
לפני הרבה שנים למדתי לסרוג... אחותי המוכשרת לימדה אותי, וסרגתי לא מעט סוודרים, חלק די מורכבים אפילו.
לפני שנתיים בערך, פתאום נזכרתי בסריגה, קניתי צמר, ובקושי זכרתי מה צריך לעשות.
אז זהו- זה ממש לא כמו לרכב על אופניים! או שהיתה לי איזה חבלה במוח במיקום של הסריגה שאני לא יודעת עליה, או שזה חלק מהסניליות שלי, אבל אני לא מצליחה להזכר בכל מיני דברים. פשוט בושה.
מה כן- כל מה ש"ישר" הולך: צעיפים, שמיכות....
שנה שעברה סרגתי המון צעיפים . השנה התברכנו בלידות רבות במשפחה- אז עברתי לשמיכות קטנות, וגם אפילו שמיכה גדולה לאיל.
בשבועיים האחרונים התחלתי להכין מחממי ידיים ( כפפות בלי האצבעות ... ישר- הסברתי כבר ! ) אז אמנם הסריגה היא ב 5 מסרגות, אבל די פשוטה ( ואם רק אזכר איך סורגים גרביים ב 5 מסרגות, אז אעבור לזה גם )




ועכשיו, רק צריך חורף !, וימי הולדת ( כי כבר הספקתי ה-מ-ו-ן :) )








הזוג הראשון, קצת יותר ארוך ממה שעשיתי אח"כ, הדוגמנית- נעה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה