יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

אכזבה בשוק ומאפה פסטה מהיר

לפני כמה חודשים, אחרי טקס סיום של איה, הסתובבתי עם נעה בנמל ת"א, וראינו שלטים על פתיחת שוק איכרים, שיהיה בתוך מבנה, פתוח כל השבוע. איזו שמחה! אני מתה על שווקים . כל כך אוהבת את השפע של הירקות והפירות, גבינות וכל השאר. אפילו את שוק הכרמל למדתי לאהוב!
אז חיכיתי בצפיה, וברגע שקראתי  לפני שבועיים על פתיחת השוק, מהרתי לבקר.
כגדול הציפיה- ככה האכזבה. אפילו יותר! אז נכון שזה עוד לא לגמרי גמור, כל הקומה ה 2 עוד לא מוכנה... ( מיועדת לבתי קפה , מסעדה ומקום לסדנאות ) אבל לקרוא לזה שוק, זה מגוכך! גם שוקיק לא הייתי קוראת לזה. הכי מצחיק אותי שהשוו את זה לבוקריה בברצלונה ( כן, נכון, הקפידו להגיד שלא מדובר על סדר גודל דומה...נו באמת!! ) וכתוב שזה מזכיר את הבורו בלונדון... אוי ( אנחה כבדה.... )
בקיצור- אין מה למהר ! ממש מעט דוכנים, אמנם יש מבחר ( קטנצ'יק ) של דברים מייצגים , אבל זה לא שוק !
חבל.

( דרך אגב, לאילו שעוד לא הבינו, אין להתבלבל בין  השוק הזה שפתוח קבוע כל ימות השבוע מלבד ראשון, כל שעות היום, לבין השוק האורגני של ימי שישי שם... שטרם יצא לי לראות ,אבל אחרי האכזבה, נראה לי שכדאי לדחות עוד אכזבה לפעם אחרת.. )

הנסיעה לא היתה מאכזבת לגמרי, כי פגשתי חברה והיה כיף, ומזג האויר מדהים ! נעים, אויר נפלא וסתם יפה שם!











ואם כבר אכזבות.... אז עוד אחת מהחנות שם למוצרים ללא גלוטן.. קצת עלוב לטעמי. מילא. טוב שלא ממש חיפשתי משהו.


כשהגעתי הביתה מהר מהר הכנסתי מאפה פסטה לתנור ( בשתי ורסיות, עם ובלי גלוטן )


מאפה פסטה ( מתוך הבלוג של "מתכוניישין " )


175 גר פתיתים
3 ביצים
כוס חלב
1 שמנת מתוקה
200 גר גבינה צהובה מגוררת
125 גר פטה
בצל קצוץ
מלח
פלפל
לא חובה- להוסיף 2 כפות בצל ירוק קצוץ.

לערבב את הכל מלבד הפתיתים
להוסיף פתיתים
לשפוך לתבנית משומנת, לאפות בחום 180 חצי שעה מכוסה בנייר אלומיניום ועוד חצי שעה בלי.

שינויים שלי-
קודם כל ערבבתי את כל חומרי המלית ( בלי כוס חלב עכשיו אני שמה לב, דוקא יצא בסדר...ככה זה שממהרים )
הפרשתי ככוס וחצי של בלילה אליה הוספתי כוס פסטה ללא גלוטן ( לא מבושלת... ככה כמו שהיא מהשקית )

לשאר ( הכמות הגדולה שנשארה ) הוספתי כ 120 גר פתיתים ( גם לא מבושלים ) וזהו.




                                                             ללא גלוטן עם פסטה




                                                                 עם הפתיתים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה