יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

לביבות, לביבות, לביבות

פעם בשנה בערך אני נכנעת לענין הטיגון.
השנה יצא טוב שלא קר, אז אין בעיה לפתוח כל דלת וחלון אפשרי בבית ( לא שבשנים שקר ויורד גשם אני משאירה סגור... רק שאז בני הבית קצת מתלוננים שקר להם )
יחד עם הטריק של צלוחית החומץ, עבר בשלום.

הוכנו כמויות גדולות ( אין לנו בעיה לאכול גם קר מהמקרר! ) של לביבות תפ"א ולביבות קישואים

לביבות תפ"א

תפ"א מגוררים גס
ביצים ( תלוי בכמות הלביבות )
מלח
פלפל
בצל מגורר

את התפ"א אני שמה במסננת , לוחצת ולוחצת ו'מוציאה להן את המיץ' :)
אח"כ אני מעבירה למגבת מטבח נקייה, וגם את הכדור הזה- לוחצת... עד שיש כמה שפחות נוזלים.
ורק אז אני מערבבת עם השאר.

מבחינת כמויות ( בערך ) 4-5 תפ"א גדולים, בצל קטן, 2-3 ביצים ( תלוי בגודל )
מהכמות הזו מתקבלות בין 10-12 לביבות בגודל יפה.

טיגון: אני מטגנת במחבת שדורשת מעט שמן, מוסיפה ממש טיפה בין נגלה אחת לשניה.

לביבות קישואים

4-5 קישואים גדולים
בצל קטן
2-3 ביצים
מלח
פלפל

שיטת ההכנה בדיוק כמו בלביבות תפ"א

                                    
                                                               קישואים
                  
                                                              תפוחי אדמה                             


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה