יום שני, 13 בפברואר 2012

"מילקי" ( פודינג שוקולד עם קצפת )

לפעמים קשה לי להמליץ על משהו, בגלל שאני לא טועמת אותו.
הדעות על הקינוח הזה התחלקו בבית לשניים- 50% אהבו, 50% לא.
אילו שלא אהבו אמרו שזה "עשיר" מדי ( כאילו דבר כזה בכלל יכול להיות אפשרי ! )
אז אני מניחה שאם הייתי יכולה לטעום, הייתי אוהבת מאד! ( ואחוז האוהבים של הקינוח בבית היה עולה )

בכל מקרה, אילו שאהבו תארו אותו כמאד שוקולדי ! ( נשמע שווה בעיני )

המתכון מהאתר של מרתה סטיוארט

"מילקי" ( פודינג שוקולד עם קצפת )

3 וחצי כפות קמח
3 כפות קקאו ( איכותי! )
כוס סוכר
קורט מלח
כוס וחצי חלב
2 כפות חמאה רכה
ביצה טרופה
כפית וניל

חצי כוס שמנת מתוקה
כפית סוכר

לערבב קמח, קקאו, סוכר ומלח בקערה, להעביר דרך מסננת שלא  יהיו גושים
להעביר לסיר, להוסיף חלב ולחמם. לערבב במשך כ 2 דקות עד שמתחיל להתעבות ( לערבב טוב שלא ידבק לצדדים ולתחתית )
להוסיף חמאה ולערבב עד שנמסה.
להוסיף לביצה כף מהתערובת , לערבב היטב ולהעביר את הביתה לסיר. להוסיף וניל
להמשיך לערבב עוד 2-3 דקות עד שמתעבה.
להעביר במסננת.
להעביר לקערות אישיות
לקרר.
לפני ההגשה להקציף שמנת מתוקה עם סוכר, ולשים מעל.

8 מנות אישיות








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה