יום ראשון, 6 ביולי 2014

עוגיות שוקולד צ'יפס עם קרמל

אתמול 'שוחחתי' במחשב ( גם ככה משוחחים היום לא ?! ) עם חברה
סיפרתי לה שבמפגש עם חברים שלא התראינו המון זמן, קיבלתי המון מחמאות על זה שרזיתי.
ואמרתי לה שחלק גדול בענין הוא בזכותה..
היא התפלאה מאד ושאלה למה..
הזכרתי לה שלפני שנה וטיפה, נסענו יחד לירושלים, ובגבעונת די תלולה, התנשפתי בצורה די לא אופיינית לי... והיא התפלאה מאד ושאלה " את ?!". 
ה'את' בפליאה, כי אני מאז ומתמיד הייתי זו שלא יושבת לרגע, עוסקת בספורט, ובטח לא מתנשפת בעליה קטנה.
הבושה כנראה הרגה אותי מפנים, ואיכהשוא זה מה שגרם לי לקחת את עצמי בידיים ולחזור לעצמי- לחזור לפעילות גופנית ולתזונה סבירה ונכונה.
אז שנה וקצת אחרי, הרבה קילוגרמים פחות, והרבה הרבה קילומטרים ביבשה ובמים אחרי.... 
תראו מה מילה קטנה אחת יכולה לעשות לבן אדם..
'את'- זה הקש שלי :)

והנה משהו , בהיותה מוכשרת בטירוף בכתיבה.... שכתבה על השיחה שלנו הבוקר :)




אחרי סוכריות הקרמל, הגיעו כמובן העוגיות עם קרמל.
קצת ברח להן הקרמל, אבל חלק נשאר בפנים וגם מה שקצת נזל גרם לעוד קראנץ' מסביב...




 המתכון עם קצת שינוים מ  recipesnobs.

עוגיות שוקולד צ'יפס עם קרמל

113 גר חמאה רכה
חצי כוס סוכר חום
רבע כוס סוכר
ביצה
כפית וניל
כוס ורבע קמח
רבע כפית סודה לשתיה 
רבע כפית מלח
חצי כפית אבקת אפיה
שלושת רבעי כוס שוקולד צ'יפס
שלושת רבעי כוס סוכריות קרמל רכות

מקציפים יחד חמאה וסוכר
מוסיפים ביצה ווניל
מוסיפים בבת אחת קמח, סודה לשתיה, אבקת אפיה, ומלח.
מערבבים עד שמתגבש.
מוסיפים שוקולד צ'יפס.

מקררים לפחות חצי שעה במקרר.
לחמם תנור ל 180
יוצרים כדורים בגודל אחיד, לכל כדור דוחפים פנימה סוכריה, ו"סוגרים" שוב את הכדור בצק.
אופים עד שהעוגיות מזהיבות. מקררים ! זהירות, הקרמל קצת נשפך החוצה, והוא לוהט!

25 עוגיות










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה