יום חמישי, 16 ביוני 2011

תרד, תפוחי אדמה וגבינת עיזים

נשאר גליל גבינת עיזים משבועות במקרר
התרד קרץ לי בסופר
חיפשתי משהו שישלב בין ה 2
מצאתי 2 מתכונים די דומים ברשת, שילבתי בינהם וקצת שיניתי, וזה מה שיצא.
הכמות שהכנתי קטנה- דוגמית, לראות אם בכלל שווה.

קיש על בסיס תפ"א עם תרד וגבינת עיזים

2-3 תפוחי אדמה
כף שמנת חמוצה או קרם פרש
חצי חבילה תרד טרי
בצל
ביצה
חצי כוס שמנת מתוקה לבישול ( 15% )
מלח
פלפל
אגוז מוסקט
רבע\שליש גליל גבינת עיזים

לחמם תנור ל 180

לבשל את התפ"א במים עם מלח עד שרכים, לסנן מים, להוסיף מלח ושמנת חמוצה למעוך כמו לפירה.
לשטח בתבנית כולל דפנות
לאפות עד שמזהיב

בנתים לטגן בצל בקצת שמן עד שמתחיל להזהיב, להוסיף תרד קצוץ גס, לבשל 2 דקות
להסיר מהאש ולקרר
להוסיף ביצה, שמנת ותבלינים.
כשהקלתית מוכנה, לשפוך את המלית של  התרד עליה, ולסדר פרוסות דקות של גבינת עיזים למעלה.
להחזיר לתנור עד שמתיצב ומזהיב.



3 תגובות:

  1. את זוכרת מהם בערך זמני האפייה?
    (לאנשים כמוני שאוהבים להפעיל שעון, ללכת לעשות משהו אחר, ולחזור כשהשעון מצפצף)

    השבמחק
  2. אני לא מבינה מה לא בסדר כאן, מנסה כבר 6 פעמים להעלות תגובה.. נסיון אחרון כי נגמרה לי הסבלנות...
    קלתית 20-25 דקות, עם המלית כנ"ל ( אולי טיפה פחות )
    אבל, הכנתי קטן, יתכן בגדול זמני האפיה יהיו ארוכים יותר

    השבמחק
  3. חחח זו אני האנונימית שענתה ( נטע ) רק ככה זה איפשר לי

    השבמחק