יום שני, 20 ביוני 2011

עוגיות אבטיח

אוהבת אבטיחים, אבל למי יש כוח לסחוב אבטיח מהסופר ?
קורה לי לעיתים רחוקות... ( שיש לי כוח לסחוב גם אבטיח )
לא יפה מצידי, אני יודעת... ואיל מת על אבטיח!

אז הכנתי עוגיות אבטיח שקרצו לי מאד מהבלוג של גלית-נמשים המוכשרת (!!!)
ברור שלא יצאו לי מדוגמים כמו שלה ( גם העוגות שלי לא מדוגמות כמו שלה :) )
אבל בטוחה שיחסלו אותן גם בלי להיות פלח אבטיח מושלם...

עוגיות אבטיח של גלית

כוס וחצי קמח
חצי כוס סוכר
שלושת רבעי כוס אבקת אינסטנט פודינג וניל ( שמתי חבילה שזה קצת פחות אבל יצא בסדר )
200 גר חמאה
כף ברנדי ( שמתי חלב.. אין לי ברנדי )

לערבב את כל היבשים יחד בקערת המערבל, להוסיף את החמאה , קרה, חתוכה לקוביות
להוסיף חלב ולערבב עד שמתגבש לכדור.

לחלק את הבצק לשני חצאים
אחד מהחצאים לצבוע עם טיפת צבע מאכל לאדום ( החזרתי את  הגוש למיקסר ועירבבתי שם )
חצי שני- לחלק שוב ל 2
רבע אחד לצבוע בירקרק
רבע שני להשאיר לבן
לעטוף את כל הגושים בניילון נמצד ולקרר ( הכנסתי למקפיא לחצי שעה )
לרדד כל צבע למלבן באותו גודל ( כשהאדום קצת יותר עבה )
לשים אחד על השני בסדר הבא : ירוק, עליו לבן ועליו אדום.
לגלגל ככה שקצה יפגוש קצה.
לעטוף בניילון נצמד ולהחזיר למקרר או מקפיא (  אצלי-20 דקות מקפיא )
לפרוס לפרוסות, וכל פרוסה לחצי.
לסדר על תבנית עם נייר אפיה
להעביר לתנור ( מחומם מראש ל 170-180 )
לאפות 12-15 עד שמתחיל להזהיב טיפונת, אבל לא יותר מדי, לקרר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה