יום שני, 27 בדצמבר 2010

קרם ברולה

כמה דברים שאולי לא ידעתם עלי....
מכירים את המשחק הזה שמספרים שני דברים שהם אמת ואחד שהם שקר וצריך לנחש מה נכון ?!
אז אין צורך לנחש.. הכל אמת.... :)

אני חולת נקיון וסדר, ברמה די קשה. מפריע לי אם מזיזים דברים ממקומם . התקדמתי עם הגיל ואני  מתאפקת אם ילדים קטנים מלקקים את החלונות, או דברים זזים ממקומם הקבוע.... אח"כ אני מקנה ומסדרת ונרגעת ..

נגנתי בקלרינט הרבה שנים. התכנון שלי אחרי הצבא היה לנסוע ללמוד תיקון כלי נגינה מעץ בארה"ב....לא יוצא לפועל  ומצאתי את עצמי לומדת בוינגייט.

אני חולת מכוניות, אוהבת גאדג'טים ( אפילו אם לא תמיד יודעת להפעיל אותם )

אוהבת לראות בתים יפים ( גם מבפנים ) ותמיד חושבת ( בשקט בראש ) איך אני הייתי מתכננת אחרת שיהיה יותר נוח ופונקציונאלי, אם במקרה לא מושלם. ( וכן, למדתי גם עיצוב פנים )

מוכנה לנסוע ללונדון כל כמה חודשים. לא חושבת שאי פעם יעבור לי....

לא אוהבת להתלבש "חגיגי" וזה אומר, מה שמעבר לג'ינס וטריקו , כפכפי גומי או בירקנשטוק בחורף.

כמו שכבר כתבתי, הארוחה המושלמת בשבילי- מרק עגבניות, ריזוטו וקרם ברולה


כמה שזה טעים-שחיתות !!
צריך פשוט להתעלם מהקלוריות-ולהנות מכל ביס!

קרם ברולה

750 מ"ל שמנת מתותקה להקצפה ( 3 מייכלים )
ביצה אחת שלמה
3 חלמונים
חצי כוס סוכר
כפית וניל ( איכותי ! או מקל וניל )

לחמם תנור ל 180
לסים 3 שמנת בסיר ולחמם.
להקציף ביצה, חלמונים וסוכר עד שתפוח ובהיר

להעביר כרבע כוס מהשמנת החמה אל הביצים והסוכר ולטרוף טוב.
להעביר את הכל לסיר , להוסיף וניל ולערבב 2-3 דקות עד שרותח ( לערבב כל הזמן, עדיף עם מטרפה או כף עץ )

לצקת לקעריות חסינות אש קטנות, להניח בתבנית גדולה
לשפוך מים לתבנית בזהירות שהמים יגיעו עד 4\3 גובה הקעריות
לאפות עד שמתחיל להזהיב ויציב
לקרר.

לפני האכילה לפזר סוכר חום* ולחמם עם מבער, אם אין- אז לדקה מתחת לגריל בתנור\טוסטר


מהכמות הזו יוצאים בערך 12-13 קעריות קטנות.

הערה לגבי הסוכר שמפזרים: עשיתי ניסוי עם סוכר חום , סוכר חום בהיר, וסוכר לבן רגיל- הכי יפה יוצא בסופו של דבר סוכר לבן. אז אנחנו עוברים מעכשיו לעשות את הקרמל למעלה עם סוכר לבן!!!








אה כן.. אני חוגגת היום 49 חורפים ( ממש חורף היום! ) ואני לא מאילו שמסתירים את הגיל :)

תגובה 1:

  1. נטע, יום הולדת שמח! המון המון מזל טוב ועד 120...
    שיהיה לך יום נפלא
    אוהבים, דוד, דן השמנמן ויהודית
    נשיקות

    השבמחק