יום ראשון, 6 בפברואר 2011

עוגת ג'ונגל ועוד

מוזר מאד שחודשים על גבי חודשים לא התענינו בעוגות.... ופתאום יש התקפה מחודשת של התענינות והזמנות.
לא עשיתי שום דבר שונה. לא משווקת את עצמי בשום צורה שונה וחדשה....
אין הסבר.

כמובן שאני הכי אוהבת שנותנים לי יד חופשית בעיצוב העוגה. לפעמים יש בקשות מאד ספציפיות- עוגה שמאפיינת משהו, עוגה לכבוד אירוע מסוים, אבל גם את אילו, אני אוהבת את היד החופשית ( במסגרת הרעיון שצריך להעביר )

אז מה היה לנו השבוע....

עוגת ג'ונגל. מכיוון שהכנתי בעבר לא מעט עוגות ג'ונגל, קצת קשה לחשוב כל פעם על משהו שונה, אבל אני מאד לא אוהבת לחזור על עצמי... ומנסה כל פעם שילוב אחר, חיות אחרות ( לפעמים מבקשים חיות ספציפיות ) צמחיה קצת שונה וכ"ו...
אבל בכל מקרה זו עוגה "כיפית" להכנה.
אני אהבתי את התוצאה, גם המזמינים! והכי כיף לקבל טלפון למחרת שהעוגה היתה הצלחה ותודה :)












ועוד עוגות ג'ונגל...
















השבוע היו גם סוכריות....



ושתי דמויות בודדות

בת הים הקטנה




וילדה עם בלונים




ועוגת בת מצוה, שאישית פחות אהבתי, אבל הוזמנה בדיוק כך....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה