יום שבת, 12 בפברואר 2011

חג האהבה, ופינוקי שוקולד

 מסתבר שיש כאלו שחוגגים את חג האהבה.
אני  בקושי חוגגת חגים של המסורת שלנו, ככה שאני בהחלט לא מאילו שחוגגים חגים של אחרים.
אבל- למי שחוגג -שיהיה בכיף!
וזה קורה אוטוטו

אהבה הולך עם שוקולד לא ?!
הנה פינוקי שוקולד של אורן גירון שעברו שינוי על מנת שיהיו נטולי גלוטן.

חומרים ל 50 מיני מאפינס

280 גר שוקולד מריר
200 גר חמאה
4 ביצים
חצי כוס סוכר
4 כפות גולדן סירופ
6 כפות קורנפלור
חצי כוס אבקת קקאו
4-5 כפות אבקת נוגט, או שקדים טחונים ( לא חובה )

מחממים תנור ל 180
ממיסים שוקולד וחמאה במיקרו
מקציפים ביצים , סוכר וגולדן סירופ כ 5 דקות עד שהתערובת תפוחה ובהירה
מוסיפים את השוקולד בזהירות ועל מהירות איטית.
מוסיפים את שאר החומרים
מזלפים או מניחים עם כף בתוך התבניות
אופים 8-10 דקות ( הם מתחלים להסדק למעלה )

הערות שלי- אני עושה חצי כמות, יוצאות לי בדיוק 2 תבניות של מיני-מאפינס. ( 24 )
במקום גולדן סירופ ( יש בעדן ) אני שמה סירופ תירס בהיר ( יש בעדן )





קצת עוגות שמתאימות לחג










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה