יום שני, 3 בינואר 2011

סלט תרד ותותים

כמה ספרי בישול צריך הבן אדם ?
כמה מתכונים כבר אפשר להמציא או לשנות בצורה כזו שנדרש לקנות ספרים חדשים ?




אין לי ממש תשובות, אבל עובדה שאני  ממשיכה לקנות וגם לקבל ספרי בישול חדשים, ותמיד מוצאת שם דברים חדשים שווים. שלא לדבר על תמונות שוות, עריכה מענינת....

לפני שנתיים נדמה לי החלטתי לעשות סדר במדף ספרי הבישול שלי שקצת התחיל לקבל בטן. באמת שיש ספרי בישול שלא נוגעת בהם, אז למה לא לפנות מקום לחדשים ?!
ומה עושים עם אותם ספרי בישול שיש בדיוק 2 מתכונים שבהם אני משתמשת ? ובכלל , מה עושים עם ספרי בישול שלא רוצים יותר ?
אז או שמעתיקים את אותם כמה מתכונים בודדים שבהם כן עושים שימוש אל מחברת מתכונים , או תיקיה עם מתכונים או קלסר ( או מי שיותר מודרני ממני ויש לו נייד ויכול לקרוא מתכונים במטבח, אז למחשב.. או אייפד! )
בקיצור, שומרים מתכון או שניים, ולא ספר שלם שלא עושים בו שימוש....
ואת הספרים שלא רוצים יכולים להעביר לקרוב משפחה או חברה צעירה שזה עתה מתחילים את צעדיהם במטבח....

סלט תרד ותותים הוא דוגמא. מתכון אחד מתוך ספר שלם... באמת אין סיבה לשמור את כל הספר.

על איך שומרים מתכונים ומה עושים עם כל גזרי העיתון, או מתכונים מירחונים ( או איסוף אובססיבי של ירחונים ) בפעם אחרת :)

סלט תרד ותותים

מתוך הספר "בישולה" עם שינויים שלי. מסוג הסלטים הקצת מתקתקים למי שאוהב...

שקית תרד טרי שטוף חתוך לרצועות
חופן עלי רוקט ( לא חובה לדעתי )
תותים ( חצי סלסלה בערך ) חצויים
חצי כוס תפוחי עץ מיובשים חתוכים

רוטב:
6 כפות שמן ( מה שאוהבים בסלט... זית או לא... )
2-3 כפות דבש
3 שיני שום כתושות
3 כפות חומץ בין יין
מלח
פלפל
חצי כף סוכר










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה