יום ראשון, 30 בינואר 2011

תיק תק, הזמן רץ

בקושי נגמר ט"ו בשבט...עוד יש ערימות של פירות יבשים בכל מקום, אז הבוקר דבר ראשון שאני רואה בחנות- אוזני המן! עד שיגיע פורים עוד חודש וחצי מי ירצה לראות אוזני המן ?
פורים זה חג מלחיץ! בלי קשר אני נזכרת שהבטחתי לתקן את מכונת התפירה שלי. פעם אחרונה שהשתמשתי בה היה לאיזה תחפושת. ( מה שבטח גם 'עזר' לה לחלות מלכתחילה.)
אם יש חג שאני מאד לא אוהבת- זה פורים ( ול"ג בעומר ) כל אחד מהסיבות שלו.
להתחפש- לא אוהבת!
להכין תחפושות-נשבר לי!
משלוחי מנות- אוהבת להכין, לא רוצה לקבל!
ול"ג בעומר- החג הכי הרסני אקולוגית! אי אפשר לנשום יממה אחרי הערב של הגהינום הזה. לשמחתי עברתי את הגיל שבו אני מחוייבת ללכת לראות תחפושות או לשבת במדורה.

הנה שני עצים מצחיקים.... כוריזיה, רואים הרבה כאלו ואני אוהבת את הגזע המצחיק שלהם



ואת זה ראיתי שבוע שעבר בת"א, מה שמוזר זה התפוזונים בצורה המוארכת שלהם, כמו טיפות... לא ראיתי אף פעם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה