יום שישי, 7 בינואר 2011

עוגיות שוקולד סוכר

התחדשתי לי בטלפון סלולרי !
שלי כבר התפרק לגורמים. מסכן, נפל כל כך הרבה פעמים שאחרי 3+ שנים, כבר לא החזיק מעמד.
המוכר בחנות הרים גבה כשאמרתי מה הן הדרישות שלי : טלפון עמיד לנפילות, יפה מבחינה עיצובית, בלי שטויות מיותרות ודק. לא דרישות טובות ?
שעתיים+ ניסיתי להבין איך כל מיני דברים עובדים שם, עד שהגיעה נעה וברבע שעה סידרה לי הכל :)
נכון לעכשיו, חסרון אחד קטן - שגם בבחירת גודל אותיות הכי גדול, זה לא ממש גדול. למה עוד לא הבינו שיש אוכלוסיה שלא מסתדרת בלי משקפיים ?! ולא תמיד מסתובבים עם משקפיים.

היו לי כל מיני תוכניות אפיה לסופשבוע.
בסופו של דבר הכנתי דברים אחרים לגמרי מהתכנון.

עוגיות שוקולד עם סוכר

עוד מתכון מהספר של מרתה סטיוארט

לחמם תנור ל 180

2 כוסות סוכר
285 גר חמאה רכה
2 ביצים
2 כפיות וניל
2 כוסות + 2 כפות קמח
שלושת רבעי כוס קקאו
כפית סודה לשתיה
חצי כפית מלח

להקציף יחד חמאה וסוכר.
להוסיף ביצים ווניל
להוסיף את כל השאר.
לקרר לפחות שעה במקרר
ליצור כדורים*, לגלגל בקערה עם סוכר
להניח על נייר אפיה

לאפות 10-15 דקות . לקרר.

*לא התחשק לי ללכלך ידיים אז את הכדורים יצרתי עם הכף של הגלידה, לא הכי מושלמים אבל במילא משתטחים ככה שזה לא משנה.





3 תגובות:

  1. נראה לי שזה אמור להיות 232 גרם חמאה (ולא 228), כי פה בארה"ב החמאות באות ב"אצבעות" ששוקלות 4oz שזה 116 גרם, ובמקרה זה היא התכוונה לשתי "אצבעות" כאלו.
    אני מקווה שזה לא הרס לך את העוגיות... LOL!

    השבמחק
  2. טוב, אז ככה... האמת, טעיתי ואני אתקן. זה אמור להיות 285 כי זה 2 וחצי סטיקס של חמאה. אני מחשבת סטיק לפי 114 גר ( שזה מה שקראתי בחיפושים באינטרנט )
    בכל מקרה 228-232 זה לא כזה הבדל....
    אבל תודה ומיד אתקן

    השבמחק
  3. סבבה. אולי אני אכין אותן היום... אם כן, אני אספר איך יצא!

    השבמחק