יום רביעי, 5 בינואר 2011

אפונה

יורד גשם- שזה נפלא.
אבל..... זה אומר שאני צריכה להיות נהגת על הבוקר, בעיקר כי לאיל יש הליכה די ארוכה מתחנת האוטובוס עד לבית הספר.
אין לי שום בעיה עם נהיגה, נהפוך הוא, יש לי בעיה עם זה שאי אפשר לנהוג, איך שיוצאים מהבית נתקעים בפקק. וכמובן שביום גשום זה בכלל יהיה מוגזם.
אני לא מבינה את הדינאמיקה של הפקקים. אני מבינה גשם, יוצאת מתוך נקודת הנחה שחלק מהנהגים נוסעים יותר בזהירות, אבל בשבועיים האחרונים כל יציאה מהבית כרוכה בעמידה אין סופית , ולא משנה לאיזה כיוון בוחרים לנסוע. פשוט סיוט.

אז מה מצפה לי הבוקר ? הקפצה של איל לבי"ס- 3 ק"מ מזרחה, ובדרך להוריד את נעה במיונים לחיל אויר.

הדוכן שלי פתוח להימורים :)
אני מהמרת על 20-25 דקות עד בי"ס ו 40-45 דקות ה 3 ק"מ חזרה הביתה.


אפונה

30-40 גר חמאה
4-5 בצלים ירוקים קצוצים
שקית קטנה אפונה קפואה ( 400 גר )
מלח
פלפל
כף מים
חצי פלפל אדום כבוש ( או גמבה כבושה )
1-2 כפות מיונז

מחממים חמאה בסיר
מאדים את הבצלים 2-3 דקות
מוסיפים אפונה, מערבבים דקה, שתיים
מתבלים, מוסיפים מים. מכסים ומבשלים כ 10 דקות עד שהיא רכה
מקררים טיפה
מוסיפים את הפלפל או גמבה הקצוצה ומיונז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה